Interjú a Marie Claire és Hungária pezsgő közös pályazatának közönségdíjasával

12:47

Egy igazán inspiráló nővel volt alkalmam nemrégiben interjút készíteni. Fehér Hentriett egy háromgyermekes családanya, akire a közösségi médián keresztül, az Instagramon lettem figyelmes. Pozitív szeméyisége és kisugárzása, a gyerekei iránt érzett szeretete és odaadó figyelmessége is már nagyon szimpatikus volt számomra, mégis az életmódja, az önbizalma, a mindig csinos megjelenése hatott ösztönzőleg rám. Családanyaként sem tett le álmai megvalósulásáról, és elég bevállalós volt ahhoz, hogy elinduljon a Marie Claire és Hungária pezsgő által hirdetett street style versenyén. Bekerült a 25 legjobb versenyző közé, sőt, a lelkes közönségének hála, melyek között több anyuka is van, be is zsebelte a közönségdíjat. Ennek apropóján kerestem fel még a múlt évben és tettem fel kérdéseimet neki.




Mit szólt hozzá a családod, a környezeted, hogy beneveztél a versenyre? Nem néztek rád furcsa szemmel, hogy egy háromgyermekes anya mégis mit akar egy ilyen megmérettetésen?

A pályázaattal kapcsolatban mindenki féltett, már attól is, hogy csalódott leszek, ha be sem kerülök a legjobb 25 versenyző közé. Ennek ellenére a családom teljes métrtékben támogatott, hiszen nekik is fontos, hogy boldog legyek, ezért bíztatnak, mégha gyakran nem is értik, mi a célom. 
A barátaim nehezen értik meg a nyüzsgésem, viszont ha elérek valamit, mint legutóbb, mikor bezsebeltem a közönségdíjat, akkor az elsők között gratulálnak nekem.

Azt írtad több Instagram bejegyzésedben is, hogy ez az egyik régóta őrzött, dédelgetett álmod. Megfogalmaznád pontosan, hogy mi is volt ez az álom? A kifutón való szereplés, egy verseny díjazottjának lenni, esetleg valami teljesen más?

Amikor megláttam ezt a pályázatot és végigolvastam, benne volt minden, amit a fiatalkori énem el szeretett volna érni: profi képek készüljenek rólam, szerepeljek egy divatbemutatón. Az, hogy megnyertem a díjat, csak további álmokat váltott valóra. Ott álltam sok-sok ember előtt és átvettem egy díjat. Bebizonyítottam, hogy anyaként is valóra tudom váltani az álmaimat. Interjúkat adtam, szerepeltem a tévében, képek jelentek meg rólam a Marie Claire magazinban. Sok álmom van még, de a múltbélieket ezzel ki is pipálhatom.

Te lettél a közönség kedvence. Mit gondolsz, miért szavaztak rád ennyien?

Egyre nagyobb a közösségi médiában az ismerettségem. Ez csodás dolog, mert tényleg megtalálom azokat, akiknek egy vidám színfolt vagyok, egy igazi valóságot mutató anya, a celebek valótlan világa mellett. Mégis a legtöbb szavazat a szülőfalumból, Kéthelyről, a rokonoktól, barátoktól és ismerősöktől érkezhetett. Ezúton is köszönöm nekik, hiszen egy csodás élménnyel gazdagították az életem.




Mi volt az első gondolatod, amikor meghallottad a neved?

Hmmm... nem tudom. Komolyan!
Csak visszanézve emlékeztem arra is, hogy mit mondtam a színpadon vagy az interjúk alatt. A kérdésekre emlékeztem, de annyira hihetetlen élmény volt, még most, ha hetekkel később visszagondolok rá, elfog az izgatottság érzése.

Amikor egy nő anyává válik minden gondolata, cselekedete a gyermeke körül forog. Ennek következtében viszont a legtöbben a szülést követően már nem öltözködnek olyan csinosan, mint előtte. Számodra fontos, hogy a gyerekeid mellett is mindig jól öltözött és stílusos legyél?

Az első gyermekem után egyáltalán nem foglalkoztam magammal. Szerettem volna anya lenni, és nem számítottak a külsőségek, hiszen végre ott volt velem a fiam, akit nagyon vártam már. Mire feleszméltem, hogy azért illene egy kicsit magammal is foglalkozni, ismét várandós lettem. Így telt az idő, és csak a kivételes alkalmakkor, családi és baráti rendezvényekkor szakítottam időt magamra.
A harmadik gyermekem születése után kezdett el zavarni a súlyom, a sok agyonmosott és kinyúlt ruha, hogy nincsenek megfelelő sminktermékeim. Változtatni szerettem volna ezen, ezért egy napot arra szántam, hogy megtervezzem az életmódváltásunk. A ruhákat szelektáltam, és jó néhány zsákkal vittem el az utcai tárolóba. Azóta is ragaszkodom és igyekszem a saját magam által felállított elváráshoz tartani magam.


Heni, három kisfiával

Hogyan tudsz időt szakítani magadra? Három gyerek mellett ez igazán nehéz feladat lehet, neked mégis sikerül. Kérlek, áruld el a titkod!



Bárcsak lenne titok, elárulnám mindenkinek!
Szerintem nagyon fontos a párunkkal kettesben töltött idő, a barátnőkkel elmenni néha kikapcsolódni, vagy épp a barátainkkal nyugodt körülmények között, azaz gyerekek nélkül, beszélgetni. Apró dolgok ezek, mégis sokak életéből kimarad, mert csak a gyerekek vannak a központban. Persze számomra is ők a legfontosabbak, de néha igenis a szülőknek is ki kell kapcsolódni, mert a gyerekközpontúság megöli a párkapcsolatot, a házasságot, aminek persze hosszú távon a gyerekek szenvedik meg a hatásaikat. 
Annyit üzzenék csak a leendő és már meglévő anyukáknak, hogy a magunkra szánt idő egy kincs! Ne áldozzák fel semmiért és senkiért, hiszen igaz a mondás, ha boldog az anya, a gyereke is az.

Jellemezd 5 szóban az öltözködési stílusod!


Azt mondanám nincs konkrét öltözködési stílusom... de azért megpróbálom. Íme az 5 szó:
  1. praktikus
  2. színes
  3. virágos
  4. nőies
  5. nem anyukás! 😉


Köszönöm Heninek, hogy időt szakított rám, és válaszolt a kérdéseimre. Szívből kívánom neki, hogy a kitűzött céljai és a félve őrzött álmai a jövőben is megvalósuljanak! És persze ne felejtsétek el követni őt Instagram oldalán, ahol az @anyafej_momface néven találhattok rá!

Krisztina

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram