Mi van a pelenkázó táskámban?

7:30

A klasszikus, sokak által kedvelt Mi van a táskámban? bejegyzés szolgált inspirációul arra, hogy felfedjem mit is hordok nap mint nap magammal a pelenkázó táskámban. A kipakolásban pedig csatlakozott hozzám bájos segítőm, Luca is.


Azt gondolom minden nő nevében kijelenthetem, hogy nincs olyan táska, amit ne tudnánk telepakolni. Ha pedig gyerekünk születik az addig magunkkal hordott mennyiség száma egyszerűen megduplázódik. Ilyenkor két lehetőségünk van:
1. veszünk egy bazi nagy pelenkázó táskát, amibe nem csak a gyerek, de a mi személyes cuccunk is elfér
2. két táskával járunk.

Nos, én az elsők táborát erősítem, azzal a kiegészítésssel, hogy nem olyan hatalmas pelenkázó táskával rendelkezem. Ez a darab a babakocsival járt,  és bár nem vagyok teljesen elégedett vele, hiszen gyakran bosszankodom amiatt például, hogy sehogy se találom meg a lakáskulcsomat, mégis ezt használom és még egy ideig nem is szeretném lecserélni. Hogy miért? Mert minden elfér benne, amire feltétlenül szükségem van.

Na de kanyarodjunk vissza, és beszéljek kicsit az eredeti témáról, vagyis arról, hogy mi is található benne. Maga a táska nem rendelkezik sok zsebbel, ha kinyitjuk csupán két rekesze van. A belső, kisebb rekeszben (zsebben) tartom Luca fontosabb iratait, mint a orvosi könyvecskéjét és a betegbiztosítói kártyáját. A cumi lánccal mindig nálunk kell legyen (a lánc már kicsit leharcolt állapotba került, szegény macsek feje szinte már el is tűnt) és természetesen víz a cumisüvegben. Ezen kívül mindig magammal hordok pár kúpot láz ellen, amelyet egy helyes kis pillangós dobozkában tartok (és igen, eredetileg a tamponok tárolására szolgált). A legfontosabb személyes dolgaimat is itt tartom, mert így könnyebben megtalálom, ha épp szükség lenne valamire. Ilyen a lakáskulcs, a mobil és a pénztárca a szükséges iratokkal, és ha van, akkor a kuponokat is, amelyek néhány gyereküzletben válthatóak be. Papírzsepi is kell, hogy legyen és a nyárra való tekintettel még az egyik napszemüvegemnek is szorítottam egy kis helyet.


A nagyobb részben tartom az eldobható pelenkázó alátétet, 4-5 pelenkát, posikrémet, popsitörlő kendőt, textilpelenkát, váltás ruhát, napfényvédő krémet. Ez az alap, de ha hosszabb időre elmegyünk itthonról, például bevásárolni, akkor mindig viszünk valami ennivalót is Lucának, amely a legtöbbször valamilyen boltban vásárolt kész kaja.



Ti mit visztek magatokkal a pelenkázó táskátokban?

Krisztina

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Az én táskám is mindig alaposan meg van pakolva, 2 gyerekkel megyek mindenhova. Nálam még pluszban két üveg víz, plusz egy üres zacskó is van, hogyha olyan helyen rakom tisztába a picit, ahol nincs a közelben szemetes, akkor legyen mibe belerakni a használt pelust.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a zacskóról el is feledkeztem, habár én csak ritkán teszek bele a táskába - mindig elfelejtem... 😐

      Törlés

Instagram